Červen 2014

Wishlist

30. června 2014 v 6:50 | christine
Ahojte, dneska to bude zase článek, kerý tady ještě nebyl... A to wishlist. Bude to seznam věcí-respektive kosmetiky-která mě zaujala, nebo si ji plánuju koupit. Zatím jsou to jen čtyři produkty, na které jsem si vzpomněla, ale až mě zase něco napadne hodím to sem :)
Tělové máslo Balea
Někdy v zimě jsem si ho chtěla koupit, ale pak z toho nějak sešlo. teď jsem se dívala na nějaké video od petrylovelyhair a ona ho tam hodně vychvalovala. takže si ho plánuju na zimu pořídit :)
Dlouhotrvající rtěnky essence:
Plánuju si už delší dobu koupit si od essence nějakou rtěnku. Už jsem se dívala na recenze a celkem mě zaujaly.
Stíny New Yorker:
Plánuju koupit si nějaké hnědé stíny-teda spíš mini paletku. Přemýšlela jsem o nějakých stínech od essence, ale nakonec se mi více zalíbily stíny od NYC.
Bodylation Balea:
Někde na blogu jsem četla, že Balea má teďka nějaký bodylation, který v sobě mají třpytky. Musím se zajít podívat do DM :)

Zdroje obrázků jsou TADY

LONDÝN: úterý

21. června 2014 v 6:48
Ahojte, dneska to bude další článek do série LONDÝN. A bude to náš třetí den, úterý.
Úterý:
V pondělí jsme začali s 4D kinem u Londýnského oka (v 4D jsem ještě nebyla), kde to bylo krásný. Potom jsme vyrazili na samotné Londýnské oko. I přes nehezké počasí byl opravdu pěkný výhled. Pokračovali jsme na budovy parlamentu a Big Ben, bylo to úžasný to vidět na vlastní oči a ne jen na obrázku. Buckinghamský palác jsem si kupodivu ani tak moc neužila, jako ne že by se mi nelíbil, ale tak nějak jsem to moc neprožívala. Naopak se mi hodně zalíbilo Trafalgarský náměstí.
Potom jsme měli chvilku rozchod a pak jsme pokračovali v naší cestě na Piccadilly. Jeli červeným autobusem :) k Madame Tussaud. Tam jsem si to hodně užila, musím říct, že sem se semka až tak netěšila, ale bylo to opravdu úžasný. Sice tam těch figurín nebylo moc (nebyl tam Harry Potter :/), ale ta strašidelná stezka a cesta dějinami Anglie byla fakt super. Tímto nám pro tendle den cesta po Londýně skončila a my jsme se vrátili k našim rodinám.

LONDÝN: neděle a pondělí

15. června 2014 v 6:58 | christine |  Diary
Ahojte, dneska to bude první článek do série LONDÝN. Budou to první dva dny.
Cestovali jsme autobusem a to přes noc. Vyjížděli jsme asi v šet hodin (odpoledne) a první tři hodiny mi hodně rychle utekly, ale ta noc byla dost otřesná. Ráno jsme zastavili o franzouzského pobřeží, kde jsme museli projít pasovou prohlídkou a pak jsme najeli autobusem na trajekt a sbohem pevnino :) Jeli jsme asi hodinu myslela jsem si, že bude lepší výhled na bílé útesy, ale byla hodně mlha. Když jsme vyjeli na pevninu Velké Británie jeli jsme ještě chvíli busem a pak vystoupili a šli se projít po útesech. Potom jsme přejeli na hrady Dover a Walmer, které byly fakt jak z pohádky. Celkově se mi architektura v Anglii hodně líbila a tydle hrady jsou jedny z nejhezších staveb, co jsem v Anglii viděla. U jednoho hradu byla taky nádherná zahrada. A pak jsme se taky šli podívat na pláž.. to moře!! :)
Odtuď jsem už jeli k místu, kde jsme se setkali s rodinami (o rodinách budu psát samostatný článek)
Doufám, že se vám rvní článek o Londýně líbil :) Přeji vám krásné dny :)
Já mám zase hrozně dobrou náladu :D

Pozvánka na sérii: LONDÝN

9. června 2014 v 6:52 | christine |  Diary
Ahojte, tak jsem zase zpátky z Londýna. Celkově to bylo úžasný a já plánuju velkou sérii článků na todle téma :)
Jela jsem na zájezd do Londýna se školou na sedm dní, bydleli jsme u hostitelských rodin a celou dobu poznávali Londýn.
neděle: cesta
pondělí: prohlídka hradů
úterý: londýnské památky, Madam Tussaud
středa: fotbalový stadion Arsenal, muzeum R.A.F.
čtvrtek: hrad Winsdor, zábavný Thorpe park
pátek: londýnské památky
sobota: zpáteční cesta
Love this amazing city♥

Můžete se těšit na články o každém dnu, protože mám asi 600 fotek :)

Poslední výlet

6. června 2014 v 6:47 | christine |  Diary
Ahojte, vítejte u prvního článku v červnu. V době, kdy budete todle číct, budu už nejspíš v Londýně, ani nevíte, jak moc se tam těším. určitě se můžete tešit na velkou dávku londýnských foteka a informací, jak jsem se tam měla. Je to zvláštní psát ten článek o tom, že jsem v Londýně a přitom sedět doma :D No ale dost o Londýně, dneska to bude článek o školním výletě, kam jsem jela si někde před týdnem...